خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صمت البرز خبرداد:

بیش از هزار واحد صنفی بازدید شد/ بیشترین تخلفات در اقلام سوپر مارکتی

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۰۴

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در هفته اول طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز، بیش از هزار واحد صنفی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی با اشاره به طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز، اظهار داشت: در هفته ابتدایی این طرح از یک هزار و 360 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از مجموع این بازدید ها تعداد 272 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه گفت: تخلف گرانفروشی با 163 عنوان و عدم درج قیمت با 79 عنوان، بیشترین عناوین تخلف و کم فروشی با 3 عنوان و عدم صدور فاکتور با 19 عنوان، کمترین عناوین تخلف را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به لحاظ تعداد پروندهای تشکیل شده؛ تخلفات مربوط به مواد غذایی (اقلام سوپر مارکتی) با تعداد 60 پروند تنظیم شده در رتبه نخست و "میوه و تره بار" با 52 فقره پرونده در رتبه دوم قرار می گیرند.

آقایی درباره تعداد اکیپ‌های بازرسی اظهار داشت: در هفته اول این طرح به طور میانگین روزانه 32 نفر بازرس در قالب 16 اکیپ بازرسی در سطح استان، کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را به عهده دارند.

بنا به گفته سیامک آقایی تمام 272 پرونده متشکله به تعزیزات حکومتی ارجاع خواهند شد و صدور رای نهایی درباره واحدهای صنفی بر عهده سازمان تعزیزات حکومتی است.

"طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی" از 10 آذر ماه توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و با همکاری اتاق اصناف شهرستان های استان البرز آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز