خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت‌جام:

در برنامه‌های ۹ دی نباید عملکرد دولت تخریب و تضعیف شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۴۶

فرماندار شهرستان تربت‌جام در جلسه هماهنگی ۹ دی گفت: در برنامه‌های ۹ دی نباید عملکرد دولت تخریب و تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت‌جام، در جلسه هماهنگی ۹ دی که  با حضور حمیدی فرماندار، کاظمی معاونت و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد، حمیدی با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه و کشور گفت: با توجه به حوادث دی‌ماه سال گذشته دشمنان نظام و انقلاب منتظر ضربه‌زدن هستند و باید با همدلی و اتحاد و تدابیر لازم نقشه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی افزود: باید در ۹ دی حرکتی داشته باشیم که دشمنان بدانند ملت ایران پیروان واقعی فرمایشات رهبر انقلاب هستند و همگان از تصمیمات نهایی توسط ایشان تمکین کنند.

حمیدی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان در آرامش سیاسی و اجتماعی برخوردار است باید در برنامه‌های ۹ دی تدبیری اندیشیده شود تا با یک سخنرانی شهرستان به چالش کشیده نشود.

فرماندار تربت‌جام گفت: در ۹ دی باید به عمق موضوع پرداخت و نباید بگذاریم کسانی تخریب و تضعیف شوند.

حمیدی ادامه داد: تلاش شود در مراسم ۹ دی همه اقشار شرکت کنند و این روز مربوط به جریان سیاسی خاصی نیست، متعلق به همه اقشار و گروه ها و آحاد مردم است.

در ادامه، اکرامی رئیس شورای هماهنگی و دبیر ستاد به تشریح برنامه‌های ۹ دی در شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز