خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی اعلام کرد؛

پدیده وارونگی و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۹۷

اداره کل هواشناسی کشور از پدیده وارونگی و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی، امروز در گردنه‌ها و برخی شهرهای غربی‌کشور پدیده مه‌گرفتگی خواهیم داشت.

همچنین در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت مانند تبریز، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، اراک، قزوین، تهران، کرج، اصفهان پدیده وارونگی دمایی و افزایش آلاینده‌ها را شاهد خواهیم بود.

سازمان هواشناسی همچنین امروز در غرب خلیج‌فارس و استان بوشهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد را پیش بینی کرد.

این سازمان همچنین اعلام کرد از فردا تا روز پنجشنبه (۱۹ تا ۲۲ آذر) جوی آرام در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود. روز سه شنبه (۲۰ آذر) وزش باد شدید گرم جنوبی در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد که در استان‌های واقع در ساحل دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما بین ۷ تا ۹ درجه پیش‌بینی می‌شود همچنین طی دو روز آینده شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.


آسمان تهران فردا (۱۹ آذر) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۲۰ آذر) نیز صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز