خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری:

عدم وحدت تشکلات کارگری باعث مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۴۷

نشست هم اندیشی تشکلات کارگری خراسان رضوی با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ،در این نشست که در محل اداره کل تعاون وکارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، رسولی دبیر اجرایی خانه کارگر با برشمردن اهداف و خدمات تشکلات گفت : خانه کارگر در جهت استیفای حقوق   جامعه کارگری آمادگی دارد و از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی از همه تشکلات کارگری حاضر در نشست خواست تا با وحدت و همدلی بیشتر با توجه به مشکلات امروز کارگران با هم اندیشی دربرطرف کردن معضلات و ارتقا سطح معیشت جامعه هدف تلاش کنند.

سهرابی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان نیز در این نشست گفت : همه تشکلات کارگری دارای وجهه مشترک حمایت ازجامعه کارگری هستند.

وی افزود: باید پتانسیل‌های مختلف هر تشکل را  در کنار هم و با نگاه و نگرش حمایتی تجمیع کرده و تمام تلاش خویش را در راه خدمت به کارگران معطوف کنیم.

ابوی رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری نیز گفت: عدم وجود وحدت و انسجام تشکلات کارگری  باعث مشکلات و قوانین جاری    شده زیرا هر تشکل مقطعی  صرفا تشکل خویش راه مدنظر قرار داده و کل جامعه هدف را مدنظر قرار نمی‌دهد.

در ادامه نشست دبیر جامعه اسلامی کارگران رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران ؛ دبیر مجمع نمایندگان کارگران ؛حزب اسلامی کار نیز طی سخنانی  با تاکید بر وحدت و همدلی خواستار تداوم این نشست‌ها با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه کارگری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز