خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی در نشست خبری مطرح کرد:

پرسپولیس خسته است/ شاگردانم به خودباوری رسیدند/ با تغییر داور مشکلی نداریم/ آوردن پرچم ژاپن را نمی پسندم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۹۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان بزرگی دارد. برخلاف اینکه می‌گویند دست تیم پرسپولیس بسته است ، معتقدم این‌گونه نیست و این تیم بازیکنان خوبی دارد و شاید خسته باشند، اما از نظر کیفی جزو تیم‌های خوبی هستند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس با اشاره به اینکه بازی‌ سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و حساسیت خاص خودش را داشته گفت: سپاهان نسبت به قبل بهتر شده ولی باز هم جای کار دارد و خوشحالم که دو تیم در بهترین شرایط با یکدیگر مسابقه می‌دهند .

وی افزود: خوشحالم از برنامه‌ای که ارائه کرده‌ایم، جلوتر هستیم و این اتفاق با تلاش مدیرعامل سابق کارخانه و عظیمیان که انسان بزرگی است، هواداران و کارگران کارخانه افتاده است اما شاید قلعه‌نویی کمترین نقش را در این زمینه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بعد از بازی با پدیده ، بازیکنان به مرز خودباوری رسیده‌اند، افزود: اما باید یادمان باشد پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان بزرگی دارد. برخلاف اینکه می‌گویند دست تیم پرسپولیس بسته است ، معتقدم این‌گونه نیست و این تیم بازیکنان خوبی دارد و شاید خسته باشند، اما از نظر کیفی جزو تیم‌های خوبی هستند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده‌اند.

قلعه نویی در خصوص تاثیر حضور هواداران هم گفت: خیلی‌ها به هوادار می‌گویند یار دوازدهم، اما من می‌گویم یاراول یا اصلی، چرا که حضور آنها خیلی تأثیر دارد.

وی با بیان اینکه اگر طبقه بالا هم قابل استفاده بود، هواداران ما آن را هم پرمی‌کردند گفت: ما باید خوب بازی کنیم تا هوادار رغبت کند و به ورزشگاه بیاید .

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از محرم نویدکیا و محمود کریمی خواستیم که فردا کنار تیم باشند و در ورزشگاه از طرف باشگاه لوح سپاسی به سیدجلال حسینی تقدیم کنند.

قلعه نویی در خصوص بازی پرسپولیس در بازی فردا هم گفت: فوتبال دو ساختار دفاعی و حمله دارد به عنوان مثال استقلال خوزستان براساس ساختار دفاعی و بسته نگه داشتن‌ دروازه‌اش قهرمان شد و ما هم برای بازی فردا دو هدف داریم، هدف اول پیروزی در بازی و هدف دوم هم گل نخوردن است و در هر صورت برانکو براساس دارایی‌های تیمش یک راه را تا نیم‌فصل برای پرسپولیس ترسیم کرده که باید به آن احترام بگذاریم.

وی در مورد ارزیابی تیمش از ابتدای فصل تاکنون هم گفت: هر جا برویم تبلیغات منفی وجود دارد، باز هم از سازمان لیگ می خواهیم که قراردادها را رسانه ای کنند تا متوجه شوند بر اساس سند و مدرک از نظر هزینه تیم پنجم لیگ هستیم.

قلعه نویی در خصوص شرایط فنی تیمش هم گفت: هنوز یک نیم فصل مانده و ما تغییراتی خواهیم داشت ، بر خلاف سال قبل که در نیم فصل اول خیلی سخت گذشت این فصل شرایط خوبی داریم و لازم می دانم از هواداران سپاهان و مردم اصفهان تشکر کنم.

وی شرایط تیمی سپاهان را خوب ازیابی کرد و گفت: برای حفظ آن راهکارهایی به باشگاه داده‌ام که امیدوارم انجام شود ، فوتبال عشق قلبی است، مثلا در ورزشگاه نیوکمپ در نزدیک رختکن تیم‌ها محلی تعبیه کرده اند تا ورزشکاران دعا بخوانند و وارد زمین شوند. فوتبال هم عشق و هم عبادت است و فقط پول نیست.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص صحبت های برانکو پس از دیدار با ذوب آهن و اینکه گفته بود ای کاش داوران برای ما هم مثل ذوب آهن و سپاهان سوت می زدند، تاکید کرد: من ارادت خاصی به برانکو دارم، او تجربه‌های مربیگری در تیم ملی را در اختیار من گذاشت ولی احساس می کنم برانکو هم مانند بازیکنانش خسته بوده و معمولا این‌گونه صحبت نمی‌کند.

وی افزود: آمار داوری ها مشخص است، سپاهان حداقل ۶ امتیاز از داوری ضرر کرده ولی من می گویم فیلم بازی‌های ما و پرسپولیس را ببینند و امتیازات را بر اساس آن‌ بدهند.

قلعه نویی افزود: وقتی از سپاهان جدا شدم با تیم‌های مختلف به اصفهان آمدم و به من احترام گذاشتند و از آنها می خواهم همین کار را با شجاع هم انجام دهند. او دو سال در سپاهان بازی کرده ولی ممکن است در شرایط ایده آل نبوده اما یکسال شاگرد من بوده و حتی با گونه شکسته برای ما بازی کرد.

سرمربی سپاهان آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه را لوس دانست و افزود: این حرکت را نمی‌پسندم، یک پرچم قشنگ در دنیا داریم و آن هم پرچم سپاهان است و از هواداران می‌خواهم آن را به ورزشگاه بیاورید. ما کشوری هستیم که قدمت و فرهنگ داریم و این لوس بازی‌ها در حد فرهنگ ایران نیست.

قلعه‌نویی در مورد عوض شدن داور مسابقه سپاهان و پرسپولیس گفت: زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران است، داوران خیلی خوبی داریم و همه در حد فغانی هستند و باید بستر فراهم شود تا همه مثل فغانی پیشرفت کنند، اما من می‌گویم اگر زاهدی فر هم بازی ما را قضاوت می‌کرد هیچ مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز