خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۱۶۰ دانش آموز برگزار شد؛

جشن برند آسمان همزمان با هفته معلولان در شهر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۸۹

جشن برند آسمان به مناسبت هفته ملی معلولان، در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته ملی معلولان، جشن برند آسمان با شرکت ۱۶۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس استثنایی شهرکرد در سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.
 
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: یک مرکز فراگیر به صورت ویژه و به منظور توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارای معلولیت در شهرکرد فعالیت می‌کند.
 
وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۰ نفر در این مرکز عضویت دارند که از خدمات و کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی همچون سایر اعضای عادی، بهره‌مند می‌شوند.
 
رحیمی اضافه کرد: در روستا‌ها و مناطق محروم استان نیز خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت سیار در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: فراگیری مهارت‌های اجتماعی نوجوانان در تعامل با یکدیگر، فراهم کردن زمینه رشد، خلاقیت و نوآوری و گسترش فعالیت‌های اسلامی در کانون از اهداف کانون‌ها است.
 
گفتنی است؛ در این همایش با اهدای کتاب از شرکت کنندگان تجلیل شد.
 
۳ دسامبر برابر با ۱۲ آذر به عنوان «روز جهانی معلولان» و ۱۲ تا ۱۹ آذرماه به عنوان «هفته ملی معلولان» با شعار «توانمندسازی افراد دارای معلولیت و حصول اطمینان از فراگیرسازی و برابری» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز