خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس شورای شهر یزد:

تذکر به برخی نهادها درباره صدور حکم شهردار منتخب یزد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۴۸

رئیس شورای شهر یزد در جلسه علنی این شورا در تذکری به مسئولان نهادهای ذیربط از آنان خواست هرچه سریع تر، حکم شهردار منتخب یزد را صادر کنند.

به گزارش ایلنا، حدود دوماه قبل، مهدی جمالی نژاد، شهردار سابق یزد به دلیل دریافت پیشنهاد یک پست بالاتر، از شهرداری یزد استعفا داد و رفت.

شورای شهر پنجم یزد هم بعد از حدود یک ماه رایزنی و بررسی، مجتبی فرهمند، معاون شهرسازی شهرداری یزد را به عنوان شهردار منتخب، معرفی کرد اما اکنون با گذشت حدود یک ماه از معرفی او به وزارت کشور، حکم وی ابلاغ نشده است.  این مسئله با تذکر سفید رئیس شورای شهر یزد در جلسه علنی مواجه شد.

رئیس شورای شهر یزد در جلسه علنی در تذکری ضمن انتقاد از تاخیر صدور حکم شهردار و مراحل اجرایی آن از مسئولین امر خواست هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: شهر یزد با مشکلات و چالشهای زیادی روبرو است که حل آنها در گروه استقرار مدیریت پایدار و همدلی و همراهی همه میسر است و  برای ایجاد مدیریت منسجم در شهر نیاز است تا هرچه سریعتر این حکم تایید شود. 

سفید در کنایه ای به برخی نهادها گفت: بعضی از دستگاه ها حساس بودند و پیگیری داشتند که شهردار انتخاب نمی شود و حال که این انتخاب انجام گرفت، هیچ حساسیتی نسبت به تعویق حکم ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز