خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی:

شورای فنی خراسان رضوی رتبه اول کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۸۵۷

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی از کسب رتبه نخست کشوری از سوی شورای فنی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ؛ وحید قربانی در جلسه شورای فنی استان افزود : زیرمجموعه شورای فنی استان شامل کمیته های آموزش ، مصالح ، پیمان و نظارت امسال در سطح ملی مقام نخست را به دست آوردند که بیانگر اهتمام شورای فنی در پیشبرد مسائل فنی استان است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران و مسئولان کمیته های مذکور افزود : عملکرد این حوزه در پروژه های عمرانی هم مشهود است.

قربانی در ادامه در بحث بررسی روش های تامین اعتبار پروژه های عمرانی شرکت آب وفاضلاب مشهد افزود : در حال حاضر 20 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 35هزارمیلیارد ریال در این حوزه تعریف شده است .

 وی عنوان کرد : 6 پروژه از این تعداد به ارزش بیش از 16 هزارمیلیارد ریال در حال اجرا و پروژه های دیگر نیز در دست پیگیری است.

تسهیل در اعمال قوانین و مقررات با اصلاح برخی ضوابط در زمینه تشریفات جذب سرمایه برای پروزه های بزرگ عمرانی و زیرساختی ، بررسی امکان پیگیری از تسهیلات صندوق توسعه ملی و...از دیگر موارد طرح شده در این جلسه بود.

 قربانی در این  جلسه همچنین بر پیگیری و تسریع در زمینه کاهش هزینه های پروژه های عمرانی در استان تاکید کرد.

وی افزود : با کارخانجات بزرگ مذاکره و با وزارت صنعت , معدن و تجارت مکاتبه کرده ایم تا مصالح و اقلام مورد استفاده در پروژه های عمرانی با هزینه کمتری در اختیار مجریان و پیمانکاران استان قرارگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز