خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا در البرز مطرح شد؛

تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده البرز

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۲۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: اگر راهکاری نو برای وضعیت آلودگی هوا در نظر گرفته نشود، با مشکلات جدیدی روبرو خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فردین حکیمی درکمیته اضطرار آلودگی هوا با اشاره به این که در این جلسات فقط تصمیم‌های موقتی گرفته می‌شود گفت: بحث آلودگی توسعه صنایع و افزایش روزافزون آنها باید با جدیت پیگیری شود.

حکیمی ادامه داد: این استان آسیب‌پذیر است و اگر راهکاری نو برای این وضعیت در نظر گرفته نشود, قطعا با مشکلات جدیدی روبرو خواهیم بود.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران البرز نیز گفت: 60 درصد آلودگی هوا از طریق تردد خودروهاست وباید از فعالیت واحدهای آلاینده صنعتی دراستان جلوگیری کرد.

شاهمرادی مدیرکل صنعت معدن وتجارت البرز نیز دراین جلسه گفت:ما برای دوچرخه باید زیرساخت داشته باشیم وگرنه دوچرخه سواری  برای کاهش الودگی هوا حرف زیبایی است.

سرگرد علی‌محمد آقاجانی جانشین پلیس راهور کرج نیز گفت:حرف‌های تکراری در این جلسه زده می‌شود و اتفاقی ساختاری نمی‌افتد.

وی افزود: ده سال است که این جلسات با همین شکل برگزار می‌شود ولی آیا هوا پاک شد.

وی گفت: بیش از 90 درصد اتوبوس‌های کرج بالای ده سال قدمت دارند که هم باعث آلودگی بیشتر می‌شود و هم با کاهش استقبال مردم روبرو هستیم.

منوچهر غفاری شهردار فردیس نیز درادامه گفت: باید زیرساخت دوچرخه‌سواری فراهم باشد که در قوانین شهرداری دیده شده است و کوتاهی از شهرهایی است که قانون خود را عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز