خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی یزد خبر داد؛

بارش های پراکنده در یزد/ یزدی ها مراقب باشند سرما در راه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۵۴

کارشناس اداره هواشناسی یزد با اشاره به تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده گفت: روز جمعه بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان خواهیم داشت.

سید‌عباس میرحسینی در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: استان یزد با ورود موج بارشی جدید در روزهای آینده شاهد بارش‌‌های پراکنده در نقاط مختلف به ویژه در ارتفاعات خواهد بود.

وی بیان داشت: عمده بارش‌های این سامانه در ساعات میانی روز و بعد از‌ظهر جمعه به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان و در ارتفاعات خواهد بود که در ارتفاعات ممکن است به صورت برف باشد.

میرحسینی با بیان اینکه در مجموع به دلیل پراکنده بودن بارش‌ها، بارش خوبی در استان نداریم به تشریح  وضعیت جوی استان پرداخت و گفت: امروز تا پایان روز هوای استان کمی تا قسمتی ابری و در پاره‌ای از موارد ابری با کاهش دما همراه خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی یزد با بیان اینکه از عصر روز جمعه در استان نیز با کاهش دما روبه‌رو خواهیم بود و در روز شنبه هوای نسبتا سردی بر استان حاکم می‌شود اظهار داشت: وزش باد شدید برای استان به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان در شهرستان های بافق، بهاباد، هرات و مروست پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: روز شنبه با خروج این موج از استان دمای هوای استان تا 5 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت و هوای نسبتا سردی در استان خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز