خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری البرز تاکید کرد:

ضرورت استفاده از نیروی بومی در استان/ البرز در مسیر توسعه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۱۶

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه اکنون آرامش و وحدت در استان حاکم است، گفت: سرمایه انسانی بسیار خوبی در البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان با اشاره به مشارکت بالای مردم البرز در انتخابات گذشته و درصد قابل توجه رای به دولت تدبیر و امید، افزود: دولت با حمایت مردم در این برهه حساس، تدابیر و برنامه های ویژه ای برای برون رفت از مشکلات موجود دارد.

وی ادامه داد: دولت با اهتمام ویژه در راستای تحقق سیاست‌های نظام و اهداف و برنامه‌های مدون داخلی و خارجی گام بر می دارد.

شهبازی به اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: این دولت علیرغم تلاش‌های صورت گرفته بسیار مظلوم واقع شده است.

وی افزود: البرز ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از ظرفیت‌های مردم در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بهره برد.

سرپرست استانداری البرز با اشاره به ضرورت توسعه هدفمند راه ها در البرز، اضافه کرد: این استان محل گذر 12 استان کشور است و بار ترافیک حاصل از آن آرامش مردم البرز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: توسعه راه های استان باید برای رفاه مردم و تسهیل در ترددها باید با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و این امر با همراهی تمامی بخش ها و  وصول به موقع اعتبارات محقق می شود.

شهبازی افزود: طراحی های خوبی در حوزه راه های استان صورت گرفته ولی با تخصیص به موقع اعتبارات و نگاه ملی به سرانجام مطلوب می رسد.

وی خاطرنشان کرد: البرز با جمعیت بزرگ مهاجران مواجه است که در کمال صفا و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی می کنند از این رو باید چنین فرصت هایی در جهت رشد و توسعه استان استفاده شود.

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه اکنون آرامش و وحدت در استان حاکم است، گفت: سرمایه انسانی بسیار خوبی در البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت ها بهره کافی برد.

وی افزود: البرز منشا اقدامات بسیار خوبی برای کشور است از این رو نیاز است که نگاه و توجه ملی به این استان معطوف شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بردباری و پویایی در مجموعه البرز مثال زدنی است، عنوان کرد: فرصت پرداختن به بداخلاقی ها را نداریم و این استان پویا، سراسر تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام و دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز