خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

شناسایی عوامل تیراندازی در کوهدشت/ 5 نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۴۱

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی عوامل تیراندازی در شهر کوهدشت در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک‌فقره تیراندازی در خیابان «مالک اشتر» کوهدشت عوامل انتظامی این شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو پارس با تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه سواری سمند و راکب یک دستگاه موتور سیکلت تعداد دو نفر را مورد اصابت گلوله قرار داده و به سرعت محل حادثه را ترک کرده اند، که برابر تحقیقات پلیسی و شناسایی طرفین مشخص شد هر دو طرف از اهالی یکی از روستاهای کوهدشت و از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بوده که اختلاف قبلی باهم داشته اند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: طرفین اخیرا در زندان با یکدیگر درگیری داشته‌اند که این موضوع را به کوهدشت کشانده و منجر به مجروح شدن یکی از طرفین درگیری که در مرخصی زندان بوده، شده‌اند.

سرهنگ میراحمدی گفت: عوامل تیراندازی در کمترین زمان ممکن  شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد. در این رابطه ۵ نفر از طرفین دستگیر، مجروحان به بیمارستان انتقال و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز