خبرگزاری کار ایران

با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده / دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در میبد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۸۰۵

فرمانده انتظامی میبد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و همچنین مقابله با تهیه و توزیع موادمخدر و برخورد با سارقان و مجرمان، طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر میبد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در مناطق آلوده و جرم خیز، شش خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میبد با بیان اینکه این طرح با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و با همکاری پلیس‌های تخصصی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد گفت: ماموران انتظامی در اجرای این طرح نیز 965 گرم شیشه و 238 گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ موسوی هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم دانست و گفت: پلیس در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از کشف 12 راس احشام و دستگیری 5 سارق و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی میبد بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به سرقت 12 راس احشام در محله‌های مختلف این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی جهت رسیدگی و صدور حکم معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز