خبرگزاری کار ایران

نجاری در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت موجود گازرسانی به‌هیچ‌وجه در شأن مردم زاهدان نیست/صف‌های گاز روان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۰۸

معاون فرماندار زاهدان گفت: صف‌های کپسول گاز طی چند روز آینده روان می‌شود و مشکل گازرسانی مرتفع خواهد شد.

نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به مشکلات اخیر گازرسانی به مردم زاهدان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و افزایش تقاضای گاز در سطح شهر، نیاز به افزایش سهمیه گاز مصرفی استان داریم و از مردم شریف زاهدان بابت تمام مشکلات، وقفه‌ها و نواقص اخیر در روند توزیع گاز عذر می‌خواهیم.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای دریافت گاز از سوی شهروندان، طبق مکاتبات فرمانداری زاهدان با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تقاضای افزایش سهمیه گاز زاهدان تایید شده اما تاکنون هیچ افزایش سهمیه‌ای صورت نگرفته و از این بابت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلایه‌مند هستیم.

نجاری عنوان کرد: وضعیت موجود گازرسانی به‌هیچ‌وجه درخور شأن مردم زاهدان نیست و باید افزایش سهمیه گاز مایع زاهدان انجام شود.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: 19 واگن گاز مایع با ظرفیت 750 تن امروز وارد زاهدان شده که مشکلات گازرسانی در سطح شهر را حل خواهد کرد.

وی اذعان داشت: برای رفاه حال شهروندان زاهدان مقرر شد سیلندرهای گاز هر روز از ساعت ۶/۵ صبح تا ۸ شب در خیابان زیباشهر، میدان امام رضا(ع) و میدان کارگر  توزیع شود و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به این مکان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: ازدحام مردم در مکان‌هایی خارج از جایگاه‌های توزیع سبب ایجاد خلل در روند توزیع‌ گاز می‌شود از این رو بنرهای اطلاع‌رسانی برای معرفی جایگاه‌های توزیع سیلندرهای گاز در سطح شهر نصب خواهد شد.

نجاری عنوان کرد: با کمک نیروی انتظامی و تعزیرات با توزیع‌کنندگان متخلف برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مورد را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز