خبرگزاری کار ایران

داوود راهزادی:

شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد آمادگی اجرای پروژه‌های برق در طسوج چرام را دارد/ اداره کل منابع طبیعی مجوزها را صادر کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۹۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد این شرکت آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌های برق در طسوج چرام را دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داوود راهزادی با برشمردن اقدامات صورت گرفته برای برق‌رسانی به روستاهای منطقه طسوج شهرستان چرام، برق‌رسانی به برخی خانوارهای فاقد برق را از دغدغه‌ها و اولویت‌های خود عنوان کرد.

وی گفت: در سه سال گذشته حدود ۷۰ درصد خانوارهای منطقه طسوج چرام که پراکندگی آنها بالا و همین پراکندگی، کار برق‌رسانی را سخت می‌کند از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، منطقه طسوج شهرستان چرام را منطقه‌ای خوش آب و هوا، سردسیری و دارای پتانسیل‌های زیادی از جمله گردشگری برشمرد و تاکید کرد که این شرکت آمادگی کامل برای انتقال شبکه‌های برق را دارد.

راهزادی، مهمترین مشکل کنونی برای برق‌رسانی به سایر خانوارهای منطقه طسوج چرام را صدور مجوزهای لازم از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم‌ مجوزهای لازم از سوی این اداره کل صادر تا بتوانیم هرچه زودتر شبکه‌های برق را به سایر خانوارهای این منطقه انتقال دهیم.

وی باتاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات ویژه‌ای را برای برق‌رسانی به مناطق روستایی مانند طسوج چرام تخصیص و هزینه کرده، یادآورشد: انجام پروژه‌های برق‌رسانی در این‌ منطقه به‌خوبی قابل مشاهده و ملموس بوده و البته خود ساکنان نیز اینگونه خدمات‌رسانی را تایید خواهند کرد.  برای اتمام پروژه‌های برق‌رسانی در این منطقه نیازمند همکاری سایر نهادهای دولتی هستیم.

فرماندار چرام استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهارداشت: اجرای پروژه‌های برق در منطقه طسوج چرام در سه ساله اخیر به هیچ عنوان قابل مقایسه به گذشته نیست.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر حل مشکلات قانونی سایر خانوارهای فاقد برق طسوج چرام از نهادهای مرتبط خواهیم بود، اظهارداشت: باید تلاش کنیم حوزه ایل بایار را تجمیع کرده تا هزینه‌های خدمات‌رسانی به آنان را به حداقل برسانیم.

فرماندار چرام افزود: از ابتدای هفته آینده با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان برای حل فوری مشکلات قانونی خانوارهای فاقد برق طسوج رایزنی تا با اولویت خدمات‌رسانی، مشکلات کنونی به زودی حل شود. تلاش می‌کنیم خانوارهای پراکنده را تجمیع تا سرعت خدمات‌رسانی به آنان شتاب دوچندان بگیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، منطقه زیبا و گردشگر طسوج حدود ۱۰۰ کیلومتر با شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که از مناطق بکر این شهرستان و استان محسوب می شود.

بازدید از پروژه‌های برق منطقه طسوج چرام در شرایطی انجام شد که میزان بارش برف در این منطقه به حدود ۵۰ سانتیمتر رسیده بود و این بازدید در یک شرایط سرد آب و هوایی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز