خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه قضایی مروست خبر داد:

دستگیری جاعل بانکی 8 میلیاردی در مروست

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۹۷

فرد جاعلی که موفق شده بود با جعل اسناد بانکی مبلغ 8 میلیارد ریال را از حساب بانکی یکی از شهروندان مروستی برداشت کند، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، حسین رعیت اظهار داشت: نامبرده با جعل حواله بانکی توانسته بود مبلغ ذکر شده را از حساب یک شهروند برداشت و به حساب یک طلا فروش در شهرستان یزد حواله کند.

وی افزود: با هوشیاری مسئول بانک و استعلام از بانک مرجع، مشخص شد حواله جعلی بوده و مبلغ واریزی در همان ابتدا و قبل از هرگونه اقدام جاعل توقیف و با هماهنگی بین بانکی به حساب مرجع عودت داده شد.

این مقام قضایی، جعل و استفاده از سند مجعول وکلاهبرداری را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده ذکر کرد و بیان داشت: در همان ساعات اولیه با دستور قضایی مبلغ مورد نظر بازگردانده شد و متهم طی هماهنگی با مرجع انتظامی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به جرم خود اقرار داشته و پرونده جهت بررسی بیشتر در حال پیگیری است.

رئیس حوزه قضایی نسبت به هر گونه اقدام مجرمانه هشدار داد و گفت: هیچ راهی برای طی ره صد ساله در یک شب وجود ندارد و هیچ گونه اقدام مجرمانه ای از نظر قانون دور نخواهد ماند لذا افراد نباید با وسوسه کسب مطامع مادی باد آورده، خود و آینده خود را تباه نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز