خبرگزاری کار ایران

سردار کمیلی خبر داد:

کشف 935 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۳۱

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای هنگ مرزی سراوان در درگیری با قاچاقچیان در محدوده مرزی این شهرستان 935 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار سعید کمیلی دوشنبه شب در این باره اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شده و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را بوسیله 10 رأس دواب (چهارپایان) وارد کشور کنند با توجه به عملیات غافلگیرانه و حجم زیاد آتش مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات 935 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزداران کشف شد.

وی با تقدیر از همکاری خوب نهادهای اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز