خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تشریح کرد:

آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان/ 25 روستای منطقه گرفتار سیل/ توزیع اقلام غذایی و امدادی بین سیل زدگان

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۸۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 10 گروه امدادی هلال احمر در حال امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان های پلدختر، دورود و کوهدشت هستند.

به گزارش ایلنا صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: درپی بارش شدید باران و جار‌ی‌شدن سیل در شهرستان پلدختر 6 گروه امدادی جمعیت هلال احمر شامل 4 گروه از شهرستان پلدختر و 2 تیم از مرکز استان به مناطق سیل زده اعزام و همچنان در حال امدادرسانی هستند.

رضایی شمار امدادگران را 55 نفر اعلام کرد و گفت: در سیل دیشب و امروز علاوه بر شهر پلدختر 16 روستای این شهرستان از جمله روستاهای چم گردله، ورزرده، سراب حمام، گری بلمک،کت واشیو، کلماکره و شماری از روستاهای بخش افرینه گرفتارآبگرفتگی شدند که نیروهای امدادی علاوه بر کمک‌رسانی، اقلام غذایی و امدادی را بین آنان توزیع کردند.

وی اقلام امدادی را شامل موکت، پتو، چراغ والور و نایلون و اقلام غذایی را شامل ظروف و بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، قند،شکر، چای و کنسر اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین از جاری‌شدن‌سیل در شهرستان دورود خبر داد و افزود: بارش‌های دیشب و امروز موجب آبگرفتگی در روستاهای پیرآباد، دهنو، میدانک، حشمت آباد و گاوکشته شد که دو گروه امدادی جمعیت هلال احمر به یاری ساکنان این مناطق شتافتند.

رضایی افزود: بارش‌های دیشب و امروز همچنین باعت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در روستاهای چغاپیت و رئیس وند شهرستان کوهدشت و نیز  روستای زمزم و امیرآباد دوره چگنی شد که 4 گروه امدادی از جمعیت هلال احمر استان به این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز