خبرگزاری کار ایران

همزمان با شب هفدهم ربیع الاول؛

جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و صادق آل محمد(ع) در حرم رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۱۶

همزمان با شب هفدهم ربیع الاول، فرخنده میلاد با سر سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) درحرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، همزمان با شب هفدهم ربیع الاول همه ورودی‎ها، صحن‌ها و رواق‌های حرم رضوی چراغانی و زائران و مجاوران با دلی مملو از ارادت و دلدادگی به این حریم قدسی مشرف شده تا خجسته میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) را به امام رضا(ع) تبریک عرض کنند.

در گوشه و کنار این مضجع نورانی زائران ومجاوران این عید فرخنده را به یکدیگر تبریک گفته و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) را بر زبان خویش جاری می‌کنند.

ویژه برنامه شب میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) قبل از اذان مغرب در رواق امام خمینی(ره) آغاز شد و تا ساعت 19:30 ادامه داشت.

در بخش اول مراسم شب میلاد، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی و در ادامه ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح و منقبت رسول الله(ص) و امام صادق(ع) به سرودخوانی پرداختند.

گفتنی است، بخش دوم برنامه‌ها نیز بعد از آیین نقاره‌زنیِ شبِ میلاد، در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی محمدرضا طاهری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز