خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

کشف 3 هزار کارتن آناناس به ارزش 10میلیارد ریال/ دو قاچاقچی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۸۰

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، دو دستگاه تریلر فاقد بارنامه در محورهای ورودی استان توقیف و 3 هزار کارتن آناناس قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان درجمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ترخیص میوه قاچاق از استان های جنوبی کشور و انتقال آن با استفاده از دو دستگاه خودرو تریلر به سمت استان البرز، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای ورودی استان و پایش خودروهای عبوری، خودرو های مورد نظر را شناسایی و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی آن ها را توقیف و هر 2 نفر راننده خودرو ها را دستگیر کردند.

سردار محمدیان با بیان این که در بازرسی از خودروها تعداد 3 هزار کارتن آناناس فاقد اسناد و مجوزهای گمرکی معتبر کشف شد گفت: ارزش کالاهای کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا رصد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز