خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان تهدید به استعفا کرد

هیچ اعتباری برای تهیه طرح جامع گردشگری لرستان اختصاص نیافته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: یک ریال اعتبار برای مطالعات طرح های گردشگری استان نداده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید امین قاسمی در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه در تمامی جلسات گفته اند مطالعات گردشگری لرستان باید صورت بگیرد، ادامه داد: طرح گردشگری ۱۵ سال پیش تهیه شده است اما باید مجددا به روز شود تا بتوانیم بر اساس ظرفیت ها، اهداف خود را تعریف کنیم و زیرساخت ها را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه استاندار لرستان نیز روی این موضوع تاکید داشتند و گفتند مبلغی اختصاص یابد اما هنوز محقق نشده است، تصریح کرد: می گویند زیر ساخت گردشگری در لرستان اجرا کنید، با کدام مطالعه و طرح این کار انجام بشود؟

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان: اگر موضوع این اعتبار حل شد، شد. اگر نشد استعفا می دهم از خدمت شما مرخص می شوم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه یک ریال اعتبار برای مطالعات طرح های گردشگری استان نداده اند، افزود: از سوی دیگر شما نمی توانید یک سال شش ماه صبر کنید تا طرح جامع تهیه شود، تصویب شود و بعد اجرایی شود،  باید همزمان اعتبارات دیگری برای زیرساخت ها اختصاص یابد. 

قاسمی ادامه داد: من تا فردا در خدمت استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه هستم، اگر موضوع این اعتبار حل نشود استعفا می دهم از خدمت شما مرخص می شوم.

 

انتهای پیام/
مرتضی عراقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز