خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

خرید تجهیزات مدرن اطفای حریق در دستورکار شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۹۹

شهردار کرج با بیان اینکه تامین تجهیزات مدرن آتش‌نشانی در دستور کار قرار دارد، گفت: برخورداری از تجهیزات بروز و مدرن در حوزه اطفای حریق یکی از ضرورت های اصلی در کلانشهر کرج به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی‌زاده با اشاره به خرید تجهیزات مدرن در حوزه اطفای حریق، اظهار کرد: برخورداری از تجهیزات بروز و مدرن در حوزه اطفای حریق و امداد و نجات یکی از ضرورت‌های اصلی در کلانشهر کرج به شمار می‌رود.

وی با اشاره به انعقاد قرارد خرید 2 دستگاه کشنده مرسدس با نردبان 32 متری، یک دستگاه ماشین امداد و نجات با شاسی ایوکو مجهز به جرثقیل 10 تن و تجهیزات کامل که دو سال گذشته صورت گرفته بود، افزود: عدم پیگیری های مستمر طی دو سال گذشته پیرامون اجرای تعهدات قرارداد خرید تجهیزات مذکور و نوسانات ارز موجب شد تحویل این ماشین آلات با تاخیر چند ماه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مواجه شود.

شهردار کرج ادامه داد: راه کارهای خوبی با شرکت طرف قرارداد پیرو رفع مشکلات پیش آمده در راستای اجرای مفاد قرارداد مطرح شده که امیدواریم با هماهنگی های به عمل آمده و مساعدت بانک مرکزی در تامین ارز مورد نیاز، این تجهیزات هر چه زودتر وارد کشور شده و در اختیار نیروهای خدوم آتش‌نشانی قرار گیرد.

کمالی‌زاده گفت: امیدواریم هیچ گاه حادثه ای برای شهروندان کرج رخ ندهد و با رعایت نکات ایمنی توسط همشهریان، استفاده از این تجهیزات به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز