خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خبرداد:

انهدام سه باند مسلح بین المللی قاچاق مواد مخدر در کرمان/ رئیس باند دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۱۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باندکلان و مسلح بین المللی قاچاق مواد مخدر و دستگیری سرکرده آنها در شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، دادخدا سالاری گفت: سربازان گمنام امام زمان "عج" در اداره کل اطلاعات استان کرمان ظرف ۲۴ ساعته گذشته سه باندکلان و بین‌المللی قاچاق مواد مخدر که محموله‌ها را پس از وارد کردن به کشور، با استفاده از خودرو‌های تیزرو از مرز‌های شرقی کشور به استان‌های عمقی قاچاق می‌‌کردند، شناسایی و قبل از ترانزیت مواد مخدر به سایر نقاط کشور مورد انهدام قرار دادند.

این مقام قضایی افزود: شامگاه گذشته پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده و منسجم اطلاعاتی از سوی افسران اطلاعاتی استان کرمان، در سه عملیات جداگانه در شهرکرمان سه نفر از اعضای اصلی و سرباند‌های کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

دادستان کرمان گفت: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از قبیل: اسلحه کلاشینکف و کلت کمری و مقدار یک تن و سیصد کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
 
سید علی متولیی رئیس دادگاه عمومی نرماشیر نیز از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی روز گذشته توسط ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز