خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین:

قزوین برای استقبال از زمستان آماده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۴۳

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آمادگی و پیش‌بینی حوادث بی‌شک باعث صرفه اقتصادی خواهد شد وقتی در استان از قبل برای موضوعات مختلف برنامه ریزی کرده باشیم، می‌توانیم بحران‌ها را بهتر و اقتصادی‌تر مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا، قدرت الله مهدیخانی با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از زمستان، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

وی  خاطر نشان کرد: استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار بوده  و هلال‌احمر و اورژانس نسبت به چیدمان و استقرار  نیروهایشان اقدام کرده‌اند، همچنین در شرایط بحران، مراکز آموزشی و مساجد برای اسکان اضطراری در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت و در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در ارائه خدمات امدادرسانی باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

مهدیخانی در ادامه گفت: تجهیزات اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود.

وی با اشاره به میزان بارندگی های اخیر گفت: خوشبختانه در سال زراعی جاری در استان  با حدود 56.3 میلی متر بارش شاهد 22 % افزایش بارندگی نسبت به بلند مدت بوده‌ایم ، اما توزیع بارندگی در سطح استان یکسان نبوده و هر چه به سمت شمال استان پیش می‌رویم بارندگی‌ها کاهش می‌یابد.

مهدیخانی در پایان از مردم خواستار شد تا در مواقع بحران و در صورت انسداد جاده‌ها ، همکاری کنند و از هیچ جاده فرعی دیگری برای رسیدن به جاده‌های اصلی استفاده نکنند تا امداد رسانی‌ها با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز