خبرگزاری کار ایران

واریز بیش از ۵ میلیارد ریال به حساب مددجویان بهزیستی لامرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۱۹

رئیس‌اداره بهزیستی شهرستان لامرد از پایان بررسی پرونده دریافت مستمری خانوارهای تحت پوشش خبر داد و گفت: مبلغ ۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۹۷۰هزار ریال بابت مستمری آبان ۳۱۰۴ خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان به حساب آنان واریز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی شهرستان لامرد، «معصومه کاظم زاده» رئیس اداره بهزیستی لامرد با اعلام جزئیات افزایش میزان مستمری مددجویان تحت پوشش و همچنین افزایش تعداد مستمری بگیران بهزیستی شهرستان‌گفت: بهزیستی در راستای اجرای سیاست‌های دولت‌مبنی فقرزدایی، تامین رفاه عمومی و ارتقای سطح زندگی شهروندان و خانوارهای کم درآمد  اقدام به شناسایی و ثبت اطلاعات افراد واجد شرایط و نیازمند کمک های مالی و معیشتی مستمر کرد. 
 
وی ادامه داد: ۵۸۸ خانواده در گذشته تحت پوشش بهزیستی شهرستان بودند که با تلاش همه مسئولان مربوط  موفق شدیم ۲۵۱۶ خانواده پشت نوبتی را که سالیان متوالی در انتظار دریافت مستمری از سازمان بهزیستی بودند را تحت حمایت مستمر سازمان بهزیستی قرار دهیم.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۱۰۴ خانواده تحت حمایت بهزیستی شهرستان لامرد قرار دارند که مستمری ماهیانه به حساب آنان واریز می‌شود و افزایش مستمری برای همه خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در شهرستان واریز شده است. 

کاظم زاده ادامه داد: ۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۹۷۰هزار ریال بابت مستمری آبان ۹۷ به حساب همه گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد (معلولان، زنان بدسرپرست و خودسرپرست، افراد از کارافتاده و چندقلوها) واریز شده است که این واریزی سبب ایجاد رونق اقتصادی در بازار شهرستان می‌شود .

 مستمری هر مددجوی تحت پوشش در گذشته ۵۳ هزار تومان بود و خانواده های ۵ نفره تا ۱۰۰ هزار تومان دریافتی داشتند اما در حال حاضر به هر فرد حدود ۱۴۵ هزار تومان و ۴۶۵ هزار تومان به خانواده های ۵ نفره پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز