خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

فعالیت واحدهای صنعتی البرز با محوریت صادرات/ با استارت آپ، واسطه حذف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۷۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارت آپ ها می‌توانند با از بین بردن واسطه از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در رویداد استارتآپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارتآپ کرج، گفت: البرز، استان صنعتی است که به عنوان قطب صنعتی و علم و فن آوری معرفی شده است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز  فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارتاپ‌ها می‌توانند با از بین بردن واسطه از افزایش قیمت کالا جلوگیری کرده و باید به جایی رسید که این استارتآپ‌ها واسطه ها را حذف کنند.

وی افزود: دستاوردهای استارتآپ در البرز بسیار زیاد است و پتانسیل استان رو به افزایش است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد ارتباط بیرونی در برخی از حوزه‌ها از جمله کشاورزی می‌تواند بهرهوری را گسترش دهد، تصریح کرد: بازاریابی محصولات استان البرز در حال حاضر نیازمند کار در حوزه استارتاپ و خلاقیت و نوآوری است .

کامکار با بیان اینکه وجود این استارتآپ‌ها که رابطه منطقی بین تولید کننده و مصرف کننده باشند لازم است، تصریح کرد: ما هم از این توان و ظرفیت های استارتآپی حمایت می‌کنیم.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه حمایت لازم از رویدادهای نوآورانه در استان البرز انجام می‌شود، عنوان کرد: استان البرز در حوزه صنعت به این موضوع نیاز دارد و باید در حوزه صنعت رویدادهای استارتآپی تقویت شود.

کامکار با بیان اینکه باید در صادرات تغییرات در حوزه تکنولوژی بیوتکنولوژی و دانش بنیان فعالیت کنیم، گفت: در استان البرز هم این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد تا از این دشمنی ها در حوزه تحریم عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز