خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم‌نامه انجام می‌شود؛

آموزش سواد آبی به دانش‌آموزان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۳۱

با انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح گسترش سواد آبی بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، دانش‌آموزان استان سواد آبی را فرا می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، طرح سراسری اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی گسترش سواد آبی (داناب) با هدف آگاهی بخشی درباره مسائل و چالش‌های اصلی حوزه آب اعم از مسائل ارزشی پیرامون آب،‌ مسائل کمی و کیفی، بحث آب مجازی،‌ ارزش ذاتی و اقتصادی آب، دانش‌آموزان دوره متوسطه را در روندی نظام مند مورد پوشش قرار می‌دهد.

طبق این تفاهمنامه، قرار است در روندی نظام‌مند صددرصد دبیران کتاب انسان و محیط زیست در دوره دوم متوسطه این استان به تعداد 389 نفر به صورت تکمیلی و در سطحی گسترده‌تر از درس اول این کتاب با چالش‌ها و مفاهیم مهم منابع آب استان آشنا شوند.

براساس این تفاهمنامه، انتقال این مفاهیم به دانش آموزان از طریق دبیر مربوطه همگام با فعالیتهای طرح شده انجام و با برگزاری مسابقه پیرامون پرسش پایان درس اول این کتاب خاتمه می‌یابد. با اجرای این طرح در خراسان شمالی تمام دانش آموزان پایه یازدهم دوره متوسطه به تعداد 9 هزار و 273 نفر، آموزش های پایه ای منابع آب استان را فرا می گیرند. 165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در 2 هزار باب آموزشگاه، مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز