خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۲۶

رئیس پلیس راه استان از ریزش سنگ درجاده کرج - چالوس درمحدوده البرز خبرداد

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: ریزش سنگ امروز در محدوده سه راهی دیزین رخ داد که خوشبختانه هیچ خسارتی در پی نداشت و بلافاصله مسیر توسط ماموران راهداری و پلیس راه پاکسازی شد و تردد درآن جریان دارد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس دور از انتظار نیست بنابراین پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می شود.

سرهنگ گودرزی افزود: بیشترین مسیر احتمال سقوط سنگ درمحدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است که از رانندگان خواست تا در این محدوده توقف نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در جاده کرج - چالوس درمحدوده کندوان بارش برف و در بقیه محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ گودرزی به رانندگان توصیه کرد: با توجه برودت هوا، بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرز می طلبد رانندگان در موقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز