خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بذرگری خبر داد:

"شبح طالقان" در دام پلیس گرفتار شد/ سارقان به 35 فقره سرقت، اعتراف کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان، گفت: اعضای باند سرقت اماکن خصوصی معروف به "شبح طالقان" پس از ارتکاب به 35 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید صالح بذرگری در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی در شهرستان طالقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری وی شدند .

سرهنگ بذرگری بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد .

این مقام انتظامی گفت: متهم که از سارقان سابقه دار است درابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در بازجویی های ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ بذرگری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان با تشکیل یک باند سرقت 3 نفره به نام شبح طالقان، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغ ها در شهرستان های طالقان، نظرآباد، شهر جدید هشتگرد و استان قزوین می کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان طالقان متهمان همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و از آن جا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز