خبرگزاری کار ایران

رحیم خستو:

کاهش اضافه کار نیروهای خدماتی شهرداری کرج، ظلمی بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۴۸

سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: کاهش اضافه کار نیروهای خدماتی و پرسنل انتظامی شهرداری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی ظلمی بزرگ به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو امروز (چهارشنبه 23 آبان) طی نطق پیش از دستور در ابتدای صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ضمن تقدیر از همکاری مطلوب بنیاد مستضعفان با شهرداری برای احیای باغ سیب مهرشهر در بحث آبیاری، نگهداری و کاشت درختان جدید، همچنین از دانشگاه علامه‌طباطبایی که بخشی از باغ در ید این مرکز قرار گرفته است، انتظار می‌رود که همکاری لازم را برای احیای باغ سیب داشته باشد.

وی افزود: همچنین مباحثی در خصوص کسر اضافه کار پرسنل انتظامی و خدماتی شهرداری کرج شنیده می‌شود که با در نظر گرفتن شرایط نامناسب اقتصادی اقدامی ناپسندیده به شمار می‌رود و آسیب و فشار زیادی به خانواده‌های این عزیزان وارد می‌سازد. البته این بدین معنا نیست که از حقوق و مزایای مدیران ارشد کاسته و به فیش حقوقی نیروهای خدماتی افزوده شود، بلکه خواستار ایجاد تعادل و رعایت عدالت در پرداخت‌ها هستیم.

این مسئول شهری ادامه داد: با تقدیر از پیمانکارانی که به درستی به وظایف ذاتی خود عمل می کنند، همچنین شاهد بکارگیری برخی پیمانکاران هستیم که فاقد منابع انسانی، توان مالی و تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات‌هایی هستند که برای آنها قرارداد بسته‌اند. متاسفانه شهر از این ناحیه دچار خسارت و زیان می‌شود و امورات شهری به ویژه در حوزه خدمات شهری به درستی انجام نمی‌شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با انتقاد از افزایش گله‌ای سگ‌های ولگرد در سطح شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، اذعان داشت: بنده جزو افرادی هستم که وجود حیوانات در سطح شهر را بخشی از زندگی طبیعی و روزمره می‌دانم و معتقدم باید کودکان را نیز برای رفتار عادی در مواجهه با حیوانات آموزش دهیم اما اینکه سگ ها به صورت گله ای تردد کنند و تعداد آنها روز به روز افزایش یابد، قابل قبول نیست.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد مدیر منطقه 8 شهرداری کرج، بی‌توجهی‌های نامبرده در عمل به وظایف ذاتی و رسیدگی به تذکرات اعضای شورا را نیازمند بررسی بیشتر دانست و اظهار کرد: بنده در خصوص تجهیز جزئی یکی از پارک‌های واقع در منطقه‌ای محروم به ایشان تذکر دادم که قول رسیدگی در اسرع وقت را دادند اما امروز 8 ماه از وعده بلامحل ایشان می‌گذرد و هنوز اقدامی صورت نگرفته و همچنین ضعف‌های دیگری نیز در عملکرد عمرانی و خدماتی منطقه وجود دارد که امیدوارم مورد توجه شخص شهردار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز