خبرگزاری کار ایران

سردار تقوی خبرداد:

دستگیری ۱۸۹ فروشنده داروی تقلبی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۶۳

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۱۸۹ نفر به جرم فروش داروهای تقلبی در اینترنت و شبکه‌های مجازی توسط پلیس فتای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه اجرای طرح دستگیری فروشندگان داروهای تقلبی در مشهد اظهارکرد: هرگونه فروش دارو یا ابزار پزشکی به صورت اینترنتی یا میزبانی خدمات اینترنتی و واگذاری درگاه بانکی به فروشندگان داروی اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. 

وی افزود: تهیه هرگونه دارو و لوازم پزشکی مستقیم با سلامتی فرد و جامعه در ارتباط بوده و باید به تایید وزارت بهداشت و درمان پزشکی و تحت نظارت سازمان غذا و داروی کشور باشد، بنابراین شهروندان و کاربران محترم فضای سایبری خرید هرگونه دارو و لوازم پزشکی را از داروخانه و اماکن مجاز فروش دارو تهیه کنند تا دست کلاهبرداران و فرصت‌طلبان فضای سایبر را از رسیدن به مقاصد شوم کلاهبردارانه کوتاه کنند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد:در اجرای طرح بین‌المللی مبارزه با فروش دارو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان داخلی و خارجی مشخص شد، سودجویان فضای سایبری بیشترین فروش دارو آنلاین خود را در بستر اینستاگرام و تلگرام به‌فروش رسانده بودند. 

تقوی گفت: پلیس فتای خراسان رضوی با شناسایی و دستگیری بیش از ۱۸۹ متهم زن و مرد و کشف داروهای تقلبی و جعلی به ارزش بیش از ۱۰ میلیاردریال نظیر انواع قرص‌ها و شربت‌های لاغری و انواع روغن‌ها مانند روغن خراطین، روغن شترمرغ، روغن ارگان و روغن زالو و لوازم بهداشتی و همچنین دستگیری تعدادی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی و درگاه بانکی به فروشندگان دارو در اینترنت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز