خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا روشن نژاد:

ارتقای سطح دانش فنی اعضای تعاونی‌ها درباره مدیریت ریسک و افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۶۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، گفت: دوره آموزشی آشنایی با بیمه محصولات کشاورزی با حضور مدیران تعاونی‌های تولید شهرستان و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج و بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا روشن‌نژاد در جمع خبرنگاران، گفت: این دوره آموزشی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز و با هدف ارتقاء سطح دانش فنی اعضای تعاونیها در خصوص مدیریت ریسک و افزایش بهره وری در فعالیتهای کشاورزی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت آسیب پذیر فعالیتهای کشاورزی که همواره در معرض عوامل خسارتزای محیطی و اقلیمی از جمله سرمازدگی، خشکسالی، سیل، آفات و امراض گیاهی و دامی قرار دارند و سالانه بخش زیادی از محصولات کشاورزی شهرستان بر اثر مخاطرات از بین میرود؛ لازم است بهره برداران بخشهای مختلف زراعی، باغی، دامی و منابع طبیعی با اقدامات و تمهیدات مناسب نظیر بیمه، گام مؤثری را برای مقابله با عوامل خسارت‌زا بردارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه بیمه کشاورزی به عنوان یکی از سازوکارهای مناسب برای ایجاد امنیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از قابلیتهای بالایی برای مقابله با مخاطرات برخوردار است اضافه کرد: از مدیران تعاونی‌های تولید انتظار می‌رود در خصوص ترغیب کشاورزان و اعضای تعاونی‌ها نسبت به امر بیمه اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز