خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار شد ؛

نشست معاون استاندار با فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان و مدیران هشت گانه حوزه معاونت

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۰۹

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان و مدیران هشت گانه حوزه معاونت در خصوص بررسی وضعیت ایجاد روند رو به رشد خدمت رسانی بهتر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در نشست مشترک مدیران کل حوزه معاونت سیاسی و فرمانداران استان البرز ضمن دعوت و توصیه اکید به اعضای جلسه برای وحدت و اتفاق به منظور خدمت بهتر به مردم اظهار کرد: شک نکنید که ما از این دوران سخت ولی سازنده با سربلندی خواهیم گذشت.

در این جلسه که 4 ساعت به طول انجامید ابتدا مدیران کل مدعو ضمن یادآوری و تاکید به وظایف و رسالت‌های مهم ادارات کل مربوطه گزارش جامعی از مصوبات و پیگیری های انجام شده پیرامون اولویت‌های چهارگانه معاونت ارائه کردند و در ادامه فرمانداران استان گزارش اقدامات انجام شده پیرامون شاخص‌ها را به کارگروه‌های 12 گانه، حقوق شهروندی، افزایش نشاط و شادابی، ورزش و جوانان و اقدامات انجام شده در حوزه بانوان را ارائه و انتقادات و خواسته های مغفول مانده فرمانداران از ستاد را به صورت شفاف بیان کردند.

شهبازی در پایان ضمن برشمردن مهمترین اولویت‌های دولت با رویکرد مردم سالارانه مباحث نشست را جمع‌بندی و جلسه مذکور با 18 مصوبه عملیاتی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز