خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی:

حذف دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی گامی مهم در دولت الکترونیک است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۸۳

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: حذف دفاتر درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی و ایجاد پرونده الکترونیکی سلامت گامی مهم و رویکرد اساسی این سازمان در حوزه دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا از لرستان، رحیم اردلان در نشست بررسی بودجه پیشنهادی سال ٩٨ ادارات کل و مدیریت‌های درمان غرب کشور که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بویژه بیمه‌شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان گفت: حذف دفاتر درمانی بیمه شدگان در راستای سهولت در دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان و صرفه جویی و کاهش مصارف صورت گرفته است.

معاون اداری مالی سازمان با اشاره به نقش تأمین اجتماعی در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اجرای چند دوره طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان توسط سازمان نماد توجه و اهتمام این مجموعه به اصل اقتصاد مقاومتی و حمایت از صاحبان تولید، صنعت و تقویت کارگاه‌های بحران دار بوده است.

اردلان با تأکید بر اینکه رسالت سازمان صیانت از حقوق ٤٢ میلیون جمعیت تحت پوشش کشور در شرایط تحریم اقتصادی ظالمانه غرب است، افزود: ماهانه ٧ هزار میلیارد تومان در قالب تعهدات سازمانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان پرداخت می شود.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز