خبرگزاری کار ایران

نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان‌ها:

دولت در شرایط پساتحریم حامی صنایع باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۱۶

نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تحریم های ظالمانه شرایط سختی را برای صنایع رقم زده است، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر حمایت از تولید داخلی می بایست دولت در شرایط پساتحریم حامی صنایع باشد.

به گزارش ایلنا، حسام الدین شهیدی با اشاره به وضعیت صنایع و کارخانه جات در پساتحریم گفت: با توجه به تحریم ها بر علیه ایران کارخانه جات به مشکلات زیادی برخوردهاند که به ورشکستگی و کم بازدهی آنها منجر شده است.

وی ادامه داد: در این شرایط که صاحبان صنایع تلاش می‌کنند با مشکلات مبارزه کنند و هر طور که شده نیروهای کار را حفظ کنند، مشکلات دیگری از جمله عدم حمایت دولت وجود دارد. با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر حمایت از تولید داخلی میبایست ادارات خدمات رسان دولتی مانند شرکت‌های بیمه و ادارات برق و آب و ... نهایت همکاری و حمایت را از این صنایع داشته باشند.

شهیدی افزود: ما می‌بینیم کارخانجاتی هستند که طلب‌های سنگینی از مشتریان خود دارند اما اداره برق بخاطر بدهی، برق این صنایع را قطع می‌کند و فرصت بازپرداختی به آنها نمی‌دهد از این رو صنایع نیز مجبور می‌شوند کارخانجات را تعطیل کنند و به این ترتیب فرصت‌های شغلی از بین می‌روند. از این رو نیاز است که در این شرایط ویژه دولت اهتمام بیشتری برای حمایت از صنایع داشته باشد و با طرح‌های حمایتی خود به تقویت این صنایع کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز