خبرگزاری کار ایران

مدیر روستا تاکید کرد ؛

آمادگی شهرداری کرج برای خدمات زمستانی/ نگران برف و باران نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۱۳

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: تمام مناطق شهرداری به دستگاه شن کش و گریدر مجهز می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج برای ارائه خدمات زمستانی به شهروندان اظهار کرد: تا کنون نیاز مناطق مختلف شهرداری به ماسه و نمک احصاء شده و مکاتبات لازم برای تامین تناژهای مورد نظر صورت گرفته است.

معاون خدمات شری شهرداری کرج ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده امسال برای تامین شن و نمک کافی برای مخازن موجود سطح شهر با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی با اشاره به تامین تجهیزات و ماشین آلات زمستانی افزود: در حال حاضر تمامی مناطق شهرداری کرج به دستگاه نمک پاش مجهز هستند.

مدیروستا توضیح داد: تنها دو منطقه شهرداری فاقد گریدر هستند که با شروع فصل بارش نیاز این دو منطقه نیز برطرف می‌شود و برای برف روبی سطح شهر با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار تعداد دستگاهها و ماشین آلات زمستانی شهرداری افزایش می یابد، اظهار کرد: بدون شک هرچقدر تعداد ماشین آلات و تجهیزات‌زمستانی شهر بیشتر باشد، خدمات‌رسانی به شهروندان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر روستا با اشاره به وضعیت سایر تجهیزات زمستانی معاونت خدمات شهری افزود: وضعیت همه پمپ‌های آب موجود  بررسی شده و قرار است چند پمپ آب با دبی بالا برای مواقع آبگرفتگی شدید خریداری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با مکاتبات انجام شده با معاونت عمرانی، مناطقی که نیاز به احداث چاه‌های جذبی بوده احصاء شده و عملیات مرمت و بازسازی اغلب چاه‌ها نیز به اتمام رسیده است.

وی گفت: شهرداری کرج برای استقبال از زمستان آماده است و امید است با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی ماهر شهروندان از بارش‌های زمستانی لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز