خبرگزاری کار ایران

سرهنگ سلیمانی:

سارقان احشام در نظرآباد دستگیر شدند/ کشف 70 رأس دام سرقتی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری 6 عضو باند سارقان احشام و کشف 70 رأس دام سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر سرقت احشام در منطقه "نجم‌آباد" شهرستان نظرآباد بلافاصله ماموران پاسگاه نجم‌آباد برای بررسی موضوع به محل دامداری اعزام شدند.

وی بیان کرد: به محض حضور خودرو پلیس، 2 نفر کارگر دامداری به ماموران مراجعه و اعلام کردند که داخل دامداری در حال استراحت بودند که 6 نفر ناشناس وارد آنجا شده و پس از درگیری و ضرب و شتم آنها، 70 راس گوسفند دامداری را به سرقت برده و متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد ارجاع و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی تعدادی از اعضای باند سارقان را شناسایی و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت در چندین عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد 6 نفر از اعضای باند و توقیف یک دستگاه خودرو کامیون که در امر سرقت احشام از آنها استفاده می‌شد، شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم خود درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها اذعان داشتند که با تشکیل یک باند سرقت و جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر و زاغ‌زنی اطراف دامداری‌ها، اقدام به ضرب و جرح کارگران و صاحبان دامداری کرده و احشام را به سرقت می‌بردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز