خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تاکید استانداری کرمانشاه به برگزاری مراسم شکرانه انار / اعلام زمان دقیق مراسم تا فردا

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۴۴

در حالی که شنیده‌ها از عدم برگزاری شکرانه انار در شهرستان کرمانشاه و پاوه حمایت می‌کند، سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه بر برگزاری این مراسم در روزهای آینده تاکید کرد.

کیکاووس جلیلیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درباره برگزاری شکرانه انار در استان کرمانشاه گفت: طی آخرین جلسه‌ای که در این  خصوص-  پنج‌شنبه گذشته 10 مهر‌ماه جاری -با مسئولان مربوط در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با برپایی این مراسم  موافقت شد.

جلیلیان در پاسخ خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه شنیده‌ها از برپانشدن مراسم خبر می‌دهد، گفت: خیر،  در جلسه استانداری که برگزار شد مصوب شده که این جشنوار در سه الی چهار منطقه این شهرستان برگزار شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: مراسم شکرانه انار در یکی از هتل‌های شهرستان کرمانشاه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد تاریخ دقیق برگزاری آن نیز  فردا - دوشنبه 14 آبان ماه - اعلام می‌شود.

 یک منبع آگاه درباره برپایی مراسم شکرانه انار در شهرستان پاوه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا گفت: طبق آخرین تماسی که با فرمانداری  پاوه داشتیم گفته‌ شد ‌اجازه برگزاری مراسم شکرانه انار به مسئولان این جشنواره داده نمی‌شود.

وی افزود: مسئولان فرمانداری پاوه به ما گفتند کتبا نیز این موضوع را  اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز