خبرگزاری کار ایران

داود تاجران خبر داد:

بسته‌شدن پرونده تخلفات املاک شهرداری اراک تا آذرماه

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۲۷

شهردار اراک از بسته شدن پرونده تخلفات اداره املاک این شهرداری تا حدود یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود تاجران عصر امروز در نشست صحن علنی شورای‌‌شهر اراک افزود: نشستی امروز با دادستان اراک در این راستا برگزار شد که مشخص شد موارد زیادی در این پرونده روشن شده و به نتایج خوبی رسیده است. این پرونده با جدیت در حال رسیدگی است و نتایج آن به‌زودی مشخص می‌شود.

شهردار اراک ادامه داد: انتخاب کارشناسان ویژه برای هرس درختان این شهر از تهران بدون قصد و نیت خاصی بوده و مسئله انتخاب بهترین مورد بوده است. ضریب بالای معارضان زیر و روی زمین در پل‌های در دست اجرای شهرداری اراک یکی از علل تاخیر تحویل طرح‌های عمرانی این شهر است.

وی گفت: اسفندماه 96 و روزهای ابتدایی سال‌جاری شهرداری اراک 40 شبانه‌روز حفاری در میدان شریعتی انجام داده و 25 کیلومتر کابل در این طرح کار شده است. قطع گاز محدوده طرح پل شریعتی برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی با شرایط ویژه صورت گرفت است. امکان تهیه برخی تجهیزات وجود نداشت و مدت‌های طولانی برای تهیه آنها صرف شده است. افزایش قیمت در سال‌جاری شوک زیادی را به طرح‌های عمرانی در حال ساخت وارد کرد اما با این وجود هیچ طرحی تعطیل نشده است.

رئیس شورای‌شهر اراک نیز در این نشست گفت: طرح‌های عمرانی این کلان‌شهر در زمان مقرر تحویل نشده اما دیرکرد برخی از این طرح‌ها طولانی شده است.

کاوه فلک افلاکی افزود: تابلوی روزشمار طرح‌های عمرانی شهر اراک صفر شده و هیچ‌کدام از آنها در زمان مقرر به بهره‌برداری نرسید که این امر موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود. مشکلات و مسائل اقتصادی وجود دارد اما دلایل دیرکرد و طولانی مدت طرح‌های عمرانی باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری شورای‌‌شهر اراک گفت: حضور تیمی از تهران برای هرس درختان اراک در اواخر سال گذشته اقدام درستی از سوی شهرداری این شهر نبود.

طوفان محمدی افزود: کارشناسان زیادی در این بخش در شهر اراک وجود دارد که باید از آنها بهره‌گیری شود. توقعات از شهردار اراک براساس برنامه‌هایی بوده که ارائه شده و اگر کارها تخصصی بررسی می‌شد تابلو روزشمار براساس آن نصب می‌شد. از بابت تاخیر تحویل طرح‌های عمرانی این شهر از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

ایرج رضایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر اراک نیز گفت: هرس درختان اراک یک اقدام صحیح و مطلوب از سوی شهرداری بود که جای تقدیر دارد. انتظار است کنار بازخواست‌ها و انتقادات مختلف، اقدامات خوب دیده شود و به فرهنگ تقدیر نیز توجه شود. گفتار و کلام‌ها باید منصفانه باشد و کارهای انجام شده دیده شود، عقبه برخی صحبت‌ها باید سنجیده شود و نباید همه چیز زیر سئوال برده شود.

گفتنی است، در این نشست با افتتاح حساب نزد بانک‌مهر ایران برای سپرده تضمین سرمایه‌گذاران و 2 حساب نزد بانک‌شهر برای واریز درآمدهای حاصله و تن‌خواه دریافتی توسط سازمان سرمایه‌گذاری موافقت شد.

همچنین نام‌گذاری میدان دانشجو و میدان مردم هم در این نشست به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز