خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طارم سفلی خبرداد:

تسطیح و تیغه‌زنی راه‌های خاکی60 کیلومتر از محورهای بخش طارم سفلی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۴۱۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم سفلی از انجام60 کیلومتر تسطیح و تیغه زنی راه‌های خاکی در سطح محورهای اصلی و فرعی این بخش خبر داد.

به گزارش ایلنا حامد والی‌پی گفت: در طی مهر ماه سال 97 اقدامات لازم جهت افزایش کیفیت و ایمن سازی در محورهای روستایی و اصلی بخش طارم سفلی صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طارم سفلی  دررابطه با اقدامات جاده‌های این منطقه خاطرنشان کرد : شانه‌سازی 40 کیلومتر، انسداد راه‌های غیر مجاز(ورود به آزادراه‌ها) 6 مورد، شستشوی علائم و تابلوها 120 مورد، جمع‌آوری تابلوهای فرسوده 50 عدد و خاکریزی دهانه پل‌ها 6 دستگاه، از اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری بخش طارم سفلی است.

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری در مهرماه سال 97 عنوان کرد : تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه‌راهها 20 هزار متر مربع، قنو زنی 50 کیلومتر، تسطیح و تیغه زنی راه‌های خاکی 60 کیلومتر، ریزش برداری 100 متر مکعب، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز 18 مورد و پاکسازی سطح جاده از سنگ 35 مورد از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این بخش است.

حامد والی‌پی درپایان افزود: تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده 35 مورد، لایروبی جوی ، جدول و زهکش‌ها 100 متر، جمع‌آوری خاک‌های اضافی، زباله و ضایعات 27 متر مکعب، اخطار و رفع تجاوز به حریم راه 5 مورد و جمع‌آوری بقایای حیوانات 25 مورد از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش طارم سفلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز