خبرگزاری کار ایران

غفاری مطرح کرد:

تجهیز ادوات لازم برای مقابله با بارش برف و باران در فردیس/ حفر بیش از ۷۰ چاه جذبی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۰۳

شهردار فردیس گفت: تدابیر لازم برای مقابله با بارش های زمستانی در فردیس اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با بارش‌های زمستانی در فردیس اندیشیده شده، اظهار کرد: مخازن شن و نمک به منظور تسریع و بهبود خدمات‌رسانی هنگام بارش برف و باران در معابر تعبیه شده‌اند.

وی با اشاره به احتمال آب‌گرفتگی معابر فردیس هنگام بارندگی، تاکید کرد: نیروهای خدمات‌شهری نسبت به پاکسازی جوی‌ها و مسیل‌ها اقدام کرده‌اند تا شهروندان با کمترین چالش‌ها رو به رو شوند و زمان بارش‌های احتمالی عوامل این مجموعه آماده باش خواهند بود.

شهردار فردیس با اشاره به ایجاد بیش از ۷۰ چاه جذبی در نقاطی از شهر، عنوان کرد: این اقدام به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر انجام شده و در نظر داریم با ارزیابی و بررسی معابر شهر، در صورت لزوم نسبت به حفر چاه‌های جذبی جدید اقدام کنیم.

وی با تاکید به اینکه نیروهای خدمات‌شهری برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، اقدام به لایروبی کانال ها کرده‌اند، گفت: همچنین اقدامات لازم برای پاکسازی نهرها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و غیره انجام شده و از شهروندان می‌خواهیم از ریختن هرگونه مواد زائد در مسیر هدایت آب‌ها خودداری کرده و یاری‌گر شهرداری باشند .

غفاری از تجهیز خودروهای سبک و سنگین برف روب در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس با کار مضاعف تلاش می‌کند این شهر زمستان مطلوبی را پشت سر بگذارد.

شهردار فردیس با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شهر در هنگام لغزندگی معابر انجام شده، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری فردیس برنامه منسجمی برای برف روبی و یخ زدایی در شهر دارد.

وی عنوان کرد: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلفی از جمله عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده‌راه‌ها و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در هنگام بارش برف و باران با هدف کاهش بار ترافیکی شهر و افزایش سرعت خودروهای خدمات‌رسان یکی از راهبردهای سازنده به حداقل رساندن خسارات احتمالی است.

شهردار فردیس افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت‌شهری است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز