خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر خواستار شد:

رفع کمبود آب استان بوشهر برای جلوگیری از تکرار مشکلات تابستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۰۹

استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات آب در استان شد و گفت: باید با اجرای طرح‌های مناسب از تکرار مشکلات بی‌آبی مانند تابستان امسال در استان بوشهر جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تامین آب استان تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و پیگیری مستمری در این زمینه داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه باید با اقدامات مناسب مانع از تکرار مشکلات کم‌آبی در تابستان سال آینده شویم، تصریح کرد: امسال با مشکلات و کمبودهای زیادی روبرو بودیم و این مشکلات نباید سال آینده تکرار شود.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم شهرستان دشتستان در تابستان امسال با تنش آبی شدیدی روبرو بودند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات آب نشست‌های تخصصی با مسئولان کشوری برگزار شده و معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو دنبال رفع مشکلات آب استان هستند.
 
وی بر لزوم پیگیری مناسب برای اجرای تصمیماتی که در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شده تاکید کرد و ادامه داد: تصمیماتی درمورد طرح‌های آبرسانی استان بوشهراتخاذ شده که باید تا تابستان آینده به نتیجه برسند.
 
گراوند با اشاره به موافقت وزارت نیرو با شیرین‌سازی آب دریا برای حل مشکل تأمین آب آشامیدنی برازجان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن برداشت آب دریا و نصب آب‌شیرین‌کن در راستای تأمین آب برازجان انجام شود.
 
وی همچنین از صدور مجوز برای راه‌اندازی آبشیرین‌کن در عسلویه خبر داد و افزود: طرح آب‌شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی بوشهر و کنگان، آب‌شیرین‌کن دلوار و سه روستای دیگر نیز نقش مهمی در تامین آب خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز