خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

برای ایجاد پشتوانه محکم تولیدکننده، مجوزهای خاص صادر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۵۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به شرایط خاص کشور، برای برخی طرح ها، مجوزهای خاص و کشوری اخذ می شود تا تولیدکنندگان ما با پشتوانه ای مستحکم به تولید بپردازند و مقرر شد در جلسه ای ویژه به این امر خطیر پرداخته شود.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در حاشیه سیصد و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز به خبرنگاران، گفت: بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی از سال 94 در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار گرفت که تاکنون 2هزار و647 مصوبه این کارگروه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از مجموع کل مصوبات ستاد تسهیل 63 درصد مرتبط با حوزه بانکی (9 درصد سرمایه ثابت، 42 درصد سرمایه در گردش و 12 درصد استمهال)، 4 درصد تامین اجتماعی، 6 درصد امور مالیاتی و 27 درصد مرتبط با سایر امور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره جلسه امروز تصریح کرد: در جلسه امروز مشکلات 4 واحد صنعتی مطرح شد که با مصوبات امروز این مشکلات در کوتاه مدت حل خواهد شد.

شاهمرادی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور داراست؛ بیان داشت: متاسفانه بانک های خصوصی در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید، عملکرد قابل قبولی ندارند چرا که سرمایه مردم این استان در این بانک ها سپرده گذاری شده پس لازم است بانک های خصوصی نیز در راستای رونق تولید استان، همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه افزود: ما هم اینک در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان ما نیز با تمام توان تلاش میکنند تا چرخه اقتصادی مملکت را متوقف کنند.

شاهمرادی گفت: هر چند دولتمردان، صنعتگران و تولید کنندگان نیز عزم خود را جزم کرده و با تمام کاستی‌های موجود با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند اما لازم است ما نیز در استان با توجه به شرایط خاص فعلی برای برخی طرح ها، مجوزهای خاص و کشوری اخذ نماییم تا تولیدکنندگان ما با پشتوانهای مستحکم به تولید بپردازند که این مهم در جلسه امروز مطرح شد و حسب نظر استاندار مقرر شد تا در جلسهای ویژه به این امر خطیر پرداخته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز