خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز:

همه باید تسلیم قانون باشند/ از هم افزایی انجمن های صنفی، استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۴۷

نشست معدن داران شن و ماسه تهران دشت با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، فرماندار ساوجبلاغ و معدن داران در دفتر انجمن شن و ماسه استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در ابتدای نشست معدن‌داران شن و ماسه تهراندشت ضمن تاکید بر فعال‌تر شدن انجمن‌های صنفی در معادن تصریح کرد: حضور فعالانه و دلسوزانه انجمن‌ها تاثیر بسزایی در امور خواهد داشت از همین رو ما معتقد به هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش با این انجمن‌ها هستیم.

وی افزود: مباحث زیست محیطی و رعایت ضوابط و مقررات از جانب معدن‌داران بسیار حائز اهمیت است که باید مطابق قانون به آن عمل شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه بیان داشت: علاوه بر نظارت‌های نوبهای بزودی گروهی ویژه را به معادن مامور خواهم کرد تا تمام مشکلات و تخلفات را گزارش نمایند. من با کار غیر قانونی مخالف بوده و اجازه نمی‌دهیم معدود افرادی خاص برای رسیدن به منافع خود از قانون سرپیچی نمایند چرا که همه باید تسلیم قانون باشند.

شاهمرادی ضمن اشاره به مباحث مهم محیط زیستی از انتخابات نظام مهندسی معادن در البرز خبر داد و گفت: ما علاوه بر بحث نظارتی همیشه آماده‌ایم تا ضمن هم‌فکری با صاحبان صنایع، معدن داران، اصناف و انجمن ها، مشاوره هایی را برای اجرایی کردن دقیق قوانین به آنها ارائه دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست از اتفاقات خوبی که در بخش معدن افتاده ابراز خرسندی کرد و گفت: با فعال‌تر شدن انجمن شاهد بروز رسانی و استاندارد بیش از پیش معادن خواهیم بود.

در پایان این نشست، راه آسفالت بین معادن که نقش بسزایی در کاهش آلایندگی دارد به بهره‌برداری رسید. این راه توسط بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده است.

شهرستان ساوجبلاغ ۲۱ معدن شن و ماسه فعال دارد که سرمایه‌گذاری این بخش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

شاهمرادی همچنین در سفر به شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد از کارخانه‌های "سپید پلاستیک صانع"، "یارا پویش ایرانیان"، "پارس لامع" و "بهروز" بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز