خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد:

بازگشت بیش از ۲۰ درصد زائران اربعین به کشور/ کاهش ۶۷ درصدی تصادفات جاده ای/ خروج ۶۱ درصدی زائران از مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۴۲

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه عملیات بازگشت زائرین به شکل مطلوبی در حال انجام است، گفت: بیش از ۲۰ درصد زوار اربعین تاکنون به کشور بازگشته اند.

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران با تسلیت ایام اربعین، اظهار داشت: عملیات خروج از کشور با همکاری همه شرکت کنندگان در این مراسم عظیم و مسئولان مربوطه و دستگاه های ذیربط با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات بازگشت زائران در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه ها و مسئولان مربوطه بتوانیم این دوره فشرده بازگشت را به طور مطلوب مدیریت کنیم تا همه بتوانند با سهولت به کشور بازگردند.

سردار سلیمانی در ادامه به کاهش تلفات جاده ای در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: امسال شاهد کاهش ۶۷ درصدی تصادفات جاده ای و ۵۰ درصدی تعدادجان باختگان در جاده ها بوده ایم که این امر به همت همه مسئولان و دستگاه های ذیربط در این زمینه محقق شده است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: امسال با همکاری مردم و همت مسئولان الحمدلله مسئله خروج غیرقانونی در مرزها را شاهد نبودیم و این موضوع در سال های گذشته به عنوان یک مشکل برای ما محسوب می‌شد که امسال خوشبختانه با همکاری مردم با پلیس این مشکل وجود نداشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای بازگشت زائران به کشورمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مطابق برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم کارها را انجام دهیم و شاهد مشکل خاصی نباشیم، همانگونه که در عملیات خروج زائران نیز شاهد مشکلی نبودیم.

جانشین فرمانده ناجا به خروج ۶۱ درصدی زائران از مرز مهران اشاره کرد وگفت: ۲۳ درصد از زائران از مرزشلمچه و ۱۰ درصد نیز از مرز چذابه برای زیارت عبور کرده اند.

گفتنی است، سردار سلیمانی پس از ورود به پایانه مرزی مهران ضمن ادای احترام به یادمان شهدای نیروی انتظامی، از مجموعه تجهیزات یگان ویژه، مرزبانی و سایر قسمت های ناجا مستقر در این پایانه بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز