خبرگزاری کار ایران

با حضور نجفی؛

مدیر شعب پست بانک البرز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۰۴

استاندار البرز گفت: تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی داشته و از پست بانک نیز انتظار می‌رود در این راستا با اهتمام ویژه‌ای ورود کرده و بخصوص در حوزه اشتغال روستایی همراهی جدی‌تری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه تکریم و معارفه مدیر شعب پست بانک استان که بعد از ظهر شنبه در دفتر استاندار البرز برگزار شد با اشاره به اینکه طی یک‌سال اخیر، البرز در شاخص‌های اقتصادی رشد قابل توجهی را تجربه کرده، افزود: البرز به‌عنوان قطب علم و فناوری در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در رتبه‌های نخست کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این استان در 4 فصل متوالی رتبه اول پرداخت تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را از آن خود کرده است.

نجفی گفت: از محل اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استان البرز سال گذشته موفق به جذب هزار و 440 میلیارد تومان و سال 97 نیز تاکنون بیش از نیمی از تسهیلات مصوب در کل کشور معادل 300 میلیارد تومان را جذب کرده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز دارای شرایط حساس و موقعیت خاصی به‌دلیل همجواری با پایتخت است، افزود: بر این اساس با توجه به اینکه مشکلات البرز و تهران به یکدیگر مربوط است ضرورت دارد تدابیر ویژه‌ای برای این استان اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: رونق اقتصادی البرز از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو جلسات اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای بانک‌ها و ... به صورت مرتب و مستمر برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه البرز توان بالایی در جذب سرمایه دارد و باید از این فرصت بهره کافی را ببریم، گفت: تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی داشته و از پست بانک نیز انتظار می‌رود در این راستا با اهتمام ویژه ای ورود کرده و به خصوص در حوزه اشتغال روستایی همراهی جدی تری داشته باشد.

در البرز با انگیزه بیشتر، کار می‌کنیم

خسرو فرحی، مدیرعامل پست بانک کشور نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار البرز در کارنامه خود اقدامات ماندگاری در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید ثبت کرده، خاطرنشان کرد: بر این اساس ضرورت می‌دانیم در البرز با انگیزه بیشتری و رویکرد مثبتی اقدام و عمل کنیم.

وی گفت: پست بانک برای امور روستایی و راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک سالانه 3 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

فرحی با اشاره به اینکه پست بانک 6 هزار و 500 باجه فعال در کشور برای خدماتدهی به روستاییان دارد، افزود: این بانک، عامل صندوق توسعه ملی در اشتغال روستایی محسوب می‌شود. البرز تاکنون موفق شده که سهم اعتبارات مرحله اول خود را در قالب قرارداد جذب کند.

در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات محمود فرزین مدیر سابق، بهزاد امیریان به‌عنوان مدیر جدید پست بانک البرز معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز