خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز فرمانداری پردیس مطرح شد:

برگزاری مراسم ۱۳ آبان با تاکید بر شعور باشد نه شعار

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۱۶

در جلسه امروز فرمانداری شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری باشکوه روز 13 آبان، بر معرفی و تفهیم این مناسبت تاریخی به نسل جوان تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس؛ پیش از ظهر امروز با حضور روسای ادارات و دانشگاه‌های شهرستان پردیس جلسه برنامه ریزی به مناسبت ۱۳ آبان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم صادق بنیادی معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس با اشاره به اهمیت برپایی مراسم روز دانش آموز و لزوم بازگویی و آشنایی نسل جوان با حوادث آن‌روز و تسخیر لانه جاسوسی گفت:  اهمیت فرهنگ سازی و برپایی مراسم ۱۳ آبان در آشنایی نسل جدید بوده و تاکید بر تفهیم و توضیح آن برای دانش آموزان داریم و در این رابطه امیدواریم همه ارگان ها همکاری های لازم را داشته باشند.

فلاح معاون اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس در این جلسه به برنامه های ویژه مدارس اشاره کرد و گفت: یکسری برنامه های بصیرت افزایی از فردا به مدت یک هفته در مدارس آغاز می‌شود تا دانش آموزان از طریق معلمان با مفهوم این روز بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: همچنین برپایی یکسری مسابقات فرهنگی ورزشی از سایر برنامه هاست.

حسینی تبار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مراسم ۱۳ آبان در سطح کشور باید از شعاری بودن بیرون آمده و بر شور و شعور آن تاکید شود، اظهار داشت: سالهاست که این مراسم ها در سطح کشور برگزار می‌شود که نباید در غالب شعار باشد، بلکه باید بر محتوا و فلسفه این روز تاکید کرد که ارگان ها بخصوص آموزش پرورش در این زمینه مسئولیت بیشتری دارند.

وی خطاب به معاون آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید ابتدا یکسری کلاس‌های آموزشی برای خود معلمان بگذارد تا آنها بتوانند به دانش آموزان آموزش های صحیح را منتقل کنند چه بسا معلمانی داریم که خود آگاهی لازم در این رابطه را ندارند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه نیز از سوی شهرداری بومهن و پردیس هماهنگی لازم برای در اختیار گذاشتن وسیله ایاب ذهاب دانش آموزان، تهیه پلاکارد و پرچم و سایر امکانات راهپیمایی در سطح شهرستان صورت گرفت؛ همچنین در این جلسه به حضور پرنگ تر دانشگاه های این شهرستان و مشارکت دانشجویان از سوی فرمانداری تاکید شد.

گفتنی است؛ راهپیمایی روز ۱۳ آبان با مشارکت تمام دانش آموزان این شهرستان در میدان اصلی شهر پردیس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز