خبرگزاری کار ایران

مدیر پایانه مرزی مهران به ایلنا خبرداد:

تردد 900 هزار زائر از پایانه مرزی مهران/ تمام زائران از مرز ایرانی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۹۷

مدیر پایانه مرزی مهران از تردد 900هزار زائر از پایانه مرزی مهران خبرداد.

کامران بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از اول ماه صفر تاکنون حدود 900 هزار زائر تاکنون از مرز مهران تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته نیز تعداد 210 هزار و80  نفر در این مرز تردد داشتند افزود: تمامی زائرانی که از مرز مهران تردد داشته اند ایرانی بودند و افراددی که به ایران وارد شده اند عراقی هستند.

بختیاری امنیت مرز مهران و نزدیکی به عتبات عالیات را عامل انتخاب زائران و تردد از این مرز دانست و گفت: تمام اقدامات در مرز مهران مهیا و با تمام توان خدمتگزاری زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، نظام ملکشاهی نیز در مورد وضعیت مرز مهران گفت: تردد زائرین با همکاری مردم شهر مهران و خود زائران به سهولت انجام یافته و مشکل جدی در تردد زائران نداشتیم.

فرماندار مهران با بیان اینکه هشت باجه بانک ملی در سمت کشور عراق پایانه مرزی مهران دایر است گفت: زائرانی که نیاز فوری به ارز دارند می توانند به صورت شبانه روزی ارز خود را از این باجه‌ها دریافت کنند.

ملکشاهی تصریح کرد: زائرانی که نیاز فوری به ارز ندارند برای جلوگیری از ازدحام در باجه‌های مرزی بانک ملی ارز خود را از شهرهای نجف و کربلا و یا مسیر پیاده روی تهیه کنند.

وی همچنین با تاکید بر ازدحام جمعیت در مسیرهای بازگشت طی روز‌های آینده گفت: زائران کماکان با ماموران انتظامی و امنیتی همکاری کنند تا این حرکت عظیم را با آرامش و امنیت به اتمام برسانیم.

فرماندار مهران افزود: کاهش دما در روزهای آینده پیش بینی شده است و زائران بهتر است بیشتر مراقبت کنند.

ملکشاهی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی با همکاری جمعیت هلال احمر در مسیر‌های مواصلاتی زائران برای خدمت رسانی به زائران مستقر شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز