خبرگزاری کار ایران

توسط ۴۷ نانوای البرزی؛

پخت روزانه ۲۷ هزار قرص نان در نجف برای مصرف زائران حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۰۲

عضو هئیت رئیسه اتحادیه نانوایان استان البرز از استقرار تیم مرکب از ۴۷ نانوا برای پخت نان برای زائران اربعین حسینی در موکب امام علی(ع) نجف اشرف خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد فرجی اظهار داشت:  تیمی متشکل از ۴۷ نفر نانوا از استان البرز برای پخت نان عازم شهر نجف اشرف شده اند.

وی  با بیان اینکه این افراد به عشق خدمت به زائران حسینی اقدام به پخت نان می کنند، افزود: ۲۰ تن آرد برای پخت نان در موکب نجف توسط خیرین کارخانه دار البرز تامین شده است.

عضو هئیت مدیره اتحادیه کشوری نانوایان سنتی بیان کرد : سه دستگاه لواش گردان در نجف،دو دستگاه دستگاه لواش در بین راه کربلا به نجف  و دو دستگاه در شهر کربلا و یک دستگاه نان بربری گردان در موکب نجف مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این محل  نان۲۰ الی ۲۵ موکب  استان البرز را تامین میکند، تصریح کرد: تعدادی از موکب‌های سه استان تهران، گلستان و مرکزی نان خود را از موکب امام علی (ع) نجف اشرف تامین می کنند.

فرجی با بیان اینکه در این روزها ساعات فعالیت به صورت شبانه‌روزی است و حدود ۲۷ هزار قرص نان امروز پخت در موکب نجف پخت می شود، عنوان کرد: روزهای منتهی به اربعین پخت نان به حدود ۴۵ هزار قرص نان در روز می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز