خبرگزاری کار ایران

زن مددجوی البرزی:

کمیته امداد مانع از فروش خانه‌ام شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۴۴

زن مددجوی البرزی در شرایطی که همسرش معلول قطع نخاع است و به بیماری سرطان نیز مبتلا شده با حمایت کمیته امداد و حامیان طرح محسنین و جلوگیری از فروش خانه با راه‌اندازی دفتر خدمات بیمه‌ای بر دشواری‌های زندگی غلبه کرده است.

به گزارش ایلنا، مددجوی با استقامت البرزی بابیان اینکه در سال ۸۰ ازدواج می‌کند و حاصل زندگی مشترک او دو فرزند پسر است گفت: همسرم زندگی خوبی را برای من و فرزندانم فراهم کرده بود تا اینکه به بیماری سرطان مبتلا شد و هزینه‌های درمان او زندگی را روزبه‌روز برایمان تلخ‌تر و تلخ‌تر می‌کرد. متأسفانه همسرم مدتی بعد در اثر شدّت زخم بستر قطع نخاع شد و با افزایش مشکلات و هزینه‌های درمان و معیشت و تحصیل فرزندانم همه پس‌انداز و دارایی خود را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه وضع زندگی آنها در شرایطی قرار گرفت که تصمیم داشت خانه‌اش را بفروشد، افزود: قبل از اجرای تصمیم فروش خانه ناگزیر به کمیته امداد مراجعه کردم و ماجرای سختی‌های زندگی‌ام را برایشان تعریف کردم. مددکاران این نهاد مانع از فروش خانه ما شدند و گفتند با یاری کمیته امداد، همّت خودت و حامیان طرح محسنین که من‌بعد به فرزندانت کمک می‌کنند می‌توانم کسب‌وکاری را راه‌اندازی و مخارج درمان همسرم، معیشت و تحصیل فرزندانم را تأمین کنم.

مددجوی البرزی بابیان اینکه در سال ۹۷ از کمیته امداد مبلغ سی میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال دریافت کرده است گفت: هم‌اکنون با کمک کمیته امداد و با ودیعه بیست میلیون تومانی دفتری را برای ارائه خدمات بیمه‌ای اجاره و با مبلغ ده میلیون تومان نیز تجهیز کردم. هم‌اکنون با درآمدی که عایدم می‌شود توانستم بر مشکلات غلبه کنم. حامیان طرح محسنین هم برای تأمین هزینه‌های تحصیل فرزندانم به‌صورت ماهیانه به حساب‌شان مبالغی را واریز می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز